8.25.2005

二十、三十...

二十歲與三十歲其實分別真係好大,以我自己為例。

二十.諗點洗錢,唔駛諗儲錢
三十.諗點儲錢,盡量唔駛錢

二十.覺得份工冇野學,又唔忙,總是成日想轉工
三十.希望份工可以做到退休,最緊要準時放工

二十.星期一已諗定星期六及日去邊度玩
三十.星期一已諗定星期六及日可以瞓到幾多點

二十.大時大節實去迫同去玩
三十.大時大節最怕被人約出街

二十.玩通宵之後瞓足廿四小時
三十.無再玩通宵

二十.最怕出夜街收到阿媽電話
三十.阿媽成日問點解咁早返屋企

二十.同愛人傾通宵電話
三十.同愛人夜晚分別寫下Blog,互相問下生字

二十.識親男仔就諗下有冇進一步發展
三十.識親男仔都係細過我好多

二十.最鐘意同人傾拍拖的事
三十.最鐘意同人傾生仔的事

雖然有云什麼年齡就應做怎樣的事,但如果你二十歲時沒有經歷過那樣的生活,到你三十歲時有機會過二十歲的生活,你應該跳過那些行為繼續做三十歲應做的事、還是應該從二十歲人的行為開始過你的人生呢?

6 Comments:

At 1:50 pm, Blogger Fany said...

係我的真故事呀!都係有感而發姐!!!

 
At 2:47 pm, Anonymous Anonymous said...

哈,點解你三十歲時所想所做既野我二十歲時已經經歷曬?

不過我到左而家三十歲都仲未識儲錢,我尋晚半夜由曼谷返香港,去左四日三夜,銀行而家淨番$325,我d 同事成日批我老左要執紙皮。

 
At 4:33 pm, Anonymous Anonymous said...

Wow!!! Very good piece of writing & heartfelt sharing.

I agree with mi that you can publish them (plus your other writings)into a book. And to me, thirty something, that share the similar views with you. Very good and vibrative!!

 
At 2:25 am, Blogger 學子 said...

二十.新鮮刺激,敢愛敢恨
三十.細水長流,展望未來

{{{ : >

 
At 6:46 am, Anonymous Anonymous said...

Fany, 妳真係寫得好好呀! 二十.嗰啲都啱晒, 三十.就一半半, 可能我仲扮緊後生...hehehe...
"二十.最鐘意同人傾拍拖的事
三十.最鐘意同人傾生仔的事"
唔知點解,近幾年最多friends揾我傾的都是第三者的問題...oh my god!

 
At 4:22 pm, Anonymous Anonymous said...

Hi Fany,
Very good sharing in your experience.

Fion & I will give you some feeling about this later. Really say that you & Ken are so pound of me.
God bless you!!
Regards,
Fion & Jacky

 

Post a Comment

<< Home