8.28.2005

五大怪癖

我被中央聖學子邀請要寫自己五個怪癖,對我來說豪無難度可言,因為我有的怪癖多的事,我成時都被人笑古怪;我精挑細選了五項鮮為人知的怪癖,我亦唔排除你也有跟我相同的怪癖呵!!!

〈1〉成日自己同自己講野,會係角色扮演,一問一答,有時一路行一路講,仲被迎面的途人看到,惟有立刻扮唱緊歌。
〈2〉去大冷氣的書局或文具店,會肚痛要去廁所,係開大嗰隻喎。
〈3〉買左電器、衣服、用品等等返屋企會立即撕晒啲招紙、保護貼及價錢牌,見到人哋屋企冇撕都會幫人撕埋。
〈4〉好鐘意聞吹熄火水爐味,呢個係細細個就陪養左,而家已經好少機會聞到,突然又好掛住添。
〈5〉甜食物同鹹食物不可同時放入口食,最好先食鹹然後食甜,之後唔可以再食番鹹的,否則個口會唔舒服。

其實 這是一個要求不斷留傳下去的遊戲,我需要點五位Bloggers去繼續寫自己的怪癖,否則我就會遭遇.↑.#@!.↑.﹠﹪$.↑.
好可惜我沒有五個Bloggers去邀請,把心一橫,算吧啦,你地如果有興趣寫下自己的怪癖,可以係我comments度寫或者係番你自己個Blog度寫,就當係第一篇啦!
至於我,天父定會保守,我會平安的,阿們。

11 Comments:

At 5:42 pm, Anonymous Anonymous said...

hahahahahahahahahah.........好好笑呀.......搞到我笑左好耐.....hahahahahahahhahahah.......

 
At 10:47 pm, Blogger Fany said...

你覺得我的怪癖好攪笑呢?
其實我好鐘意引你笑呀,因為你每次都好開懷。

 
At 7:24 pm, Blogger Fany said...

elpis, 你的怪癖都幾特別,不過應該冇咁少...

 
At 5:19 pm, Anonymous Anonymous said...

好,經過我再三思考細想,終於有喇.

1. Desktop 最多只會有一列不多於八個嘅 icon
2. ICQ list 上所有人都俾我 rename 哂去佢哋嘅真名
3. 唔鍾意用毛巾抹臉
4. 無論如何每晚都一定要沖涼洗頭先瞓覺. 如果因為爛醉,即清醒後要洗哂成套床上用品
5. 喜歡所有衫褲都鄒著唔熨

 
At 3:33 am, Blogger ablogaday said...

Runabouts妳無火水味聞,可以考慮下聞咳水既...

我既就用左廿零分鐘寫左係學子個blog度。

 
At 6:53 am, Anonymous Anonymous said...

哈哈,好似好好玩咁喎,等我都諗下,寫响我個page先!

 
At 7:13 am, Anonymous Anonymous said...

Hi, Fany, 一口氣睇完你全部的文章, 都不是寫得太差呀. 還記得以前中學的時侯,讀過一D古人話, 如文章能有自己真實情感的抒發便屬好文, 在你的文章中我確有此感受.
其實,我都好想好似你般, 得得閒閒寫下D文章出來同人分享,唔知你記唔記得我講過我小時的夢想是希望成為一個作家呢!
我想在這裡say Hi to 恩召家全部人, 太耐無見你們了, 希望你地還記得我lar.
我近日有D唔開心,因我男朋友個表妹驗出她面上生了個血管腫瘤, 幸好是良性, 但因生在面部,若動手術的話,會十分危險.現在連醫生都唔知應點做.而且, 做完手術後亦唔知會唔影響到面部的肌肉等等.我只有為她祈禱!若你們唔介意, 可否為她祈禱嗎?
Fany, 希望你都唔好介意我借用此處而同其他人say hi 吧!

 
At 2:19 pm, Anonymous Anonymous said...

Po Po,我係Frances,你應該都唔記得我架啦,不過唔緊要啦,我仲記得你呢個小妹妹。

良性血管瘤─唔駛擔心架,我以前都生過,割左就無事架啦,唔駛覆疹唔駛食藥,仲即時出院。雖然我唔係生係塊面度,不過應該都唔駛怕。

其實我額頭都生過另一個瘤,同樣係良性,都割左。

Fany,我唔知自己有咩怪癖呀,成日生瘤唔知算唔算?

 
At 12:13 am, Blogger Fany said...

PoPo: 我唔會介意,難得你咁主動去接觸教會,你一嬲都咁騎呢架啦!放心,我地會為表妹祈禱的。

AhDra: 我寫個陣都知你實諗到我有呢個怪癖,不過見都唔係好怪姐,所以冇寫!

Frances: 生瘤梗唔算,你有咩怪癖?多啦...

 
At 8:08 am, Anonymous Anonymous said...

Hi, Elpis, 多謝你 & 開心有機會同你在空氣中對話.

Frances, 我梗系記得你lar, 以前我同阿余(即tina)都好羨慕你成日都去旅行ga!太耐無你們的消息lar, 你現在hk or 其他地方呀?

Fany, 我知道你一定唔會介意的, 不過我扮客氣,做下樣問下你jar ma!!!

Last, 多謝你們的祝福&感謝你們為表妹祈禱.現在終於有醫生為她做手術了, 雖然唔知結果點,但總算有希望ma!!

bty, Fany, 平時都覺你怪怪地, 但估唔到會這麼怪!

 
At 11:08 am, Anonymous Anonymous said...

PoPo:我依家唔係香港呀,響清水灣沿岸一帶出沒多,哈哈。

其實我依家都成日去旅行架,不過你同Tina唔使羨慕我呀,我老左要執紙皮維生架。

係呢,你依家做咩工呀?

Fany:說話唔可以亂講播,我係TVX已經係最正常既一個架啦。

 

Post a Comment

<< Home